marți, 29 aprilie 2014

Cum ramanem motivati

Ieri am postat o poza cu un citat motivational despre cum ar trebui sa lupti pentru telurile tale indiferent de obstacolele pe care le intanesti in calea lunga pe care o ai de  parcurs pana la indeplinirea obiectivelor personale.
De-a lungul timpului am obeservat ca atat eu, cat si alte persoane, atunci cand incep un ''nou drum'' sunt plin de energie si dorinta de munca, insa pe parcursul ''lungului drum'' imi mai pierd din elanul de la inceput.
Cel mai bine ar fi ca fiecare dintre noi sa isi gaseasca motivatia facand lucruri care le creeaza placere si astfel sa reuseasca sa isi mentina interesul pentru a-si atinge obiectivele.
Eu spre exemplu pentru a-mi pastra interesul constant pentru anumite lucruri pe care le fac, mi-am facut o lista cu cateva citate motivationale pe care am lipit-o in locul cu cea mai mare vizibilitate din birou, astfel incat sa o pot citi si reciti de fiecare data cand simt nevoia.
In cele ce urmeaza am sa scriu cateva sfaturi pentru pastrarea motivatiei:
- aloca suficient timp fiecaruri lucru pe care il ai de facut astfel incat sa ai timp pentru a-l rezolva.
- creaza o lista de rezolutii si obiective pe care sa o parcurgi frevcent
- inconjoara-te de oameni pozitivi, cu atitudine optimista
- stabileste-ti obiectivele in mod realist pentru a nu fi dezamagit atunci cand nu le poti atinge
- crede in tine si in fortele tare - daca tu nu ai incredere in propriile puteri de ce ar avea altcineva?
- sarbatoreste fiecare obiectiv si proiect finalizat cu succes
- nu te compara cu alte persoane, esti unic si asa trebuie sa ramani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu