joi, 21 noiembrie 2013

Nationala ne dezamageste

    Se pare ca fotbalul nu este pentru noi...s-au mai bine zis pentru fotbalistii nostri care sunt preocupati cu lucruri mult mai importante decat fotbalul, precum cluburile de noapte, agatatul pitipoancelor asistente la tv, bataia cu ospatarii si paznicii prin baruri sau chiar distrugerea usilor de bloc.
Cu asemenea preocupari ale vedetelor noastre gelate si fitzoase este si normal sa nu facem performanta in tara asta nici macar la capitolul sport. Asa se face dupa o prestatie mai proasta decat a bucatarilor din Luxemburg, Grecia ne-a batut la ea acasa cu 3-1 si ne-a diminuat considerabil sansele de a ne califica la campionatul mondial de la Rio dupa mai bine de 16 ani. Dupa dezamagirea din Grecia, am sperat ca o sa ne calificam in cele din urma la campionatul mondial din Brazilia, asa ca mi-am cumparat bilet si am mers sa incurajez tricolorii la meciul de acasa. Chiar si cu un stadion plin, jucatorii nostri iar au jucat turca si Grecia a mai marcat si aici doua goluri, (chiar daca unul in propria poarta). Mare greseala am facut, mai bine gaseam altceva de facut mult mai util pentru ca mi-am pierdut , atat cateva ore din viata, cat si glasul, iar noi tot la televizor vom vedea meciurile din Brazilia.
    Stiti de ce imi pare cel mai rau? Nu de faptul ca nu mergem la mondiale,pentru ca sincer vorbind, chiar nu meritam si poate chiar este mai bine asa decat sa mergem acolo si fim rusinea CM, imi pare rau de cei peste 55.000 de suporteri care au platit un bilet, care si-au pus mari sperante in meciul de pe National Arena si care au plecat ragusiti de la stadion.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu